رفتن به مطلب

مشاوره رایگان و درمان قطعی

جهت مشاهده محصولات سلامت محور

با تاییدیه سازمان غذا و دارو روی لینک زیر کلیک کنید.

لطفا راحت باشید؛ و از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

دریافت مشاوره پزشکی رایگان

آخرین اخبار
  • گانودرما با قدمتی حدود 5000 سال مورد استفاده پادشاهان کشورهای شرقی قرار میگرفت
  • این قارچ برای درمان بیماری های زیادی که امروز با آن ها دست و پنجه نرم میکنیم بسیار مفید است
  • قارچ گانودرما برای درمان کبد چرب، پسوریازیس، دیابت، سرطان، اگزما، پروستات، تیروئید و ... استفاده میشود
  • درصورتی که تمایل به مصرف آن دارید، از مصرف قارچ باز (فله) جدا خودداری فرمایید
  • مضرات مصرف این قارچ بصورت باز و فله بسیار زیاد بوده و یکی از علل آن مشخص نبودن دُز مصرفی روزانه شما میباشد
رادیوسلامتی

احساس بد

پست های پیشنهاد شده

Feeling Bad

احساس بد

Negative Emotion Is Caused By Not Accepting What Is

احساسات منفی با نپذیرفتن آنچه هست ایجاد می شود

 

 

Feeling off is caused by several factors which can include:

احساس ناراحتی ناشی از عوامل متعددی است که می تواند شامل موارد زیر باشد:

the weather (barometric pressure; how much sun; wind; humidity/ among other factors)

آب و هوا (فشار فشارسنجی، میزان خورشید، باد، رطوبت / از جمله عوامل دیگر)

nutritional imbalances

عدم تعادل تغذیه ای

hormone imbalances

عدم تعادل هورمونی

astrological cycles

چرخه های نجومی

karma

کارما

where we focus our thoughts

جایی که ما افکارمان را متمرکز می کنیم

etc.

و غیره.

When we feel the need to try to figure out the root of it, that means we are resisting it. If one totally accepts it and allows it to flow, we could care less WHY we are feeling the way we do.

وقتی احساس می کنیم باید سعی کنیم ریشه آن را کشف کنیم، به این معنی است که در برابر آن مقاومت می کنیم. اگر کسی کاملاً آن را بپذیرد و اجازه دهد جریان پیدا کند، می‌توانیم کمتر به این موضوع اهمیت بدهیم که چرا این احساس را داریم.

The ultimate key is to know YOU are not your body and NOT your feelings.

کلید نهایی این است که بدانید شما بدن و احساسات شما نیستید.

We say things like “I am angry, or I am depressed, or I am sad”.

ما جملاتی مانند "عصبانی هستم، یا افسرده، یا غمگین" می گوییم.

No.

خیر.

It would be better to say, “I am FEELING angry. I am FEELING depressed, etc”

بهتر است بگوییم: «احساس عصبانیت دارم. من احساس افسردگی می کنم و غیره”

Such as “My body aches today.” You don’t say “I ache today”. It is your body that aches. Not YOU.

مانند "امروز بدنم درد می کند." شما نمی گویید "امروز درد دارم". این بدن شماست که درد می کند. تو نه.

A step further would be to say “My body and mind are feeling sad today but I am not suffering”.

یک قدم جلوتر این است که بگوییم "بدن و ذهن من امروز غمگین است اما رنج نمی کشم".

We do create our reality. That really is what the body and mind experience. It is NOT what the SELF experiences IF you are anchored in the knowing of the SELF.

ما واقعیت خود را خلق می کنیم. این واقعاً همان چیزی است که بدن و ذهن تجربه می کنند. این چیزی نیست که خود تجربه می کند اگر شما در شناخت خود لنگر انداخته باشید.

Having any negative emotion is simply caused by not accepting what IS. Negative emotions are caused by RESISTING what IS.

داشتن هر گونه احساس منفی صرفاً ناشی از نپذیرفتن آنچه هست است. احساسات منفی ناشی از مقاومت در برابر آنچه هست است.

That is GOOD for a moment, because it can help you clarify what you want.

این برای یک لحظه خوب است، زیرا می تواند به شما کمک کند تا آنچه را که می خواهید روشن کنید.

But then, once you do that, simply surrender to what IS.

اما پس از انجام این کار، به سادگی تسلیم آنچه هست شوید.

SO the formula is this:

بنابراین فرمول این است:

When you are feeling “bad”, simply accept those feelings and fully embrace them rather than resist the feelings. KNOW you are NOT your feelings. 

وقتی احساس "بد" می کنید، به سادگی آن احساسات را بپذیرید و به جای مقاومت در برابر احساسات، آنها را کاملا در آغوش بگیرید. بدانید که شما احساسات شما نیستید.

Look around at your situation and decide what you want to change that would make you feel “better”

به وضعیت خود نگاه کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید تغییر دهید تا احساس "بهتر" کنید.

Accept what IS fully and embrace it

آنچه هست را به طور کامل بپذیرید و آن را در آغوش بگیرید

Allow the current negative feeling to fully bloom and then RELEASE those feelings. Let GO of those feelings instead of HOLDING ON TO THEM.

اجازه دهید احساس منفی فعلی به طور کامل شکوفا شود و سپس آن احساسات را رها کنید. به جای نگه داشتن آنها، آن احساسات را رها کنید.

Learning to “like” to feel bad is the release point. Thus, you feel bad but never suffer. And, in time, you just stop feeling bad because you are not “afraid” of feeling bad.

یادگیری "دوست داشتن" برای احساس بد، نقطه رهایی است. بنابراین، شما احساس بدی می کنید اما هرگز رنج نمی برید. و به مرور زمان احساس بدی را از دست می دهید زیرا از احساس بد "نترسی" دارید.

Sending you lots of love, 
GuruKev

ارسال عشق فراوان برای شما،
GuruKev

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.




×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

قوانین و مقررات